26 Kasım 2009 Perşembe

Ben sana tutsak...


Dün hava çok güzeldi..Sadece sen yoktun.
Bu yüzden sevgim üşüyor ağlaşıyor,
ve içimden taşıyordu.
Bende onu akıtmak için temiz bir yer aradım...
Aklıma ilk gelen denizdi... Düşünmeden yola çıktım.Yorgundum, üstelikte sana aşık...
Böyle uzak mesafelerden kim olduğunu bilmiyorum. Ama seni çok iyi tanıyorum, başka bir şehirde olman bunu değiştirmiyor.
Kalbimde sen, bir hançer eşliğinde ben, bulmuştum denizi sonunda.
Bir martı sesi, bir dalga, birde iyot kokusu vardı yanımda. Açtım yüreğimi deryaya... Yavaş yavaş akıttım acı duygularımı tertemiz sulara.
Şimdi rahatmısın diye sorma bana... Kirli dillere dökseydim dahamı iyiydi?
Hem merak etme... Çok daha fazlası var içimde.
Birgün aklın eser gelirsen... Ve beni merak edersen eğer... Sırtına bir yağmurluk al,
ne olur sabaha karşı rıhtımda bekle. Sesini duyarım, üşümüş, ürpermiş yüreğini tutarım...Hiç değilse eksiksiz ölürüm...

mitch./18 Mayıs 2009 Pazartesi