26 Kasım 2009 Perşembe

Yürekte yumruk gibi

Seni yılar öncesinden tanıyorum, çünkü ilk tanıştığımız gece bana yabancı

gelmedin..
Biliyorum, sende beni o zaman sevmedin.. Belki daha'da eskilere

dayanıyordu, çok daha eskiden sevdin. Derinlerden gelen hislerindi

belirttiğin.

Çünkü ilk seni seviyorum dediğinde, beni gerçekten büyüledin..Şimdi

kalbindeyim, kalbimdesin, seviyorum seni, seviyorsun beni..

Ay ışığı bu gece yine kumsalda.. Kumlar adına hasret, bense sana...

Yazmaya korkuyorum nedense, her an bir dalga alır gider diye.

Yazamıyorum.. Elim varmıyor korkuyorum, parmaklarımı bile ceplerime

saklıyorum.. Buruk bir acı yüreğimin kapılarını zorluyor, sanki içeri almam

için yalvarıyor, almak sorun değil, bir daha gider-mi? ya gitmezse! işte o

zaman bir yağmur olsam deli gibi yağsam yinede atamam yüreğimden...

Sana dokunamamanın ezikliğini yaşıyorum, yüreğimde yumruk oldun,

kalbim sende kaldı kırma onu sakın.. İyi bak...

mitch./31 Mayıs 2009 Pazar