10 Mart 2009 Salı

Akşamlar.

Bugün yine sensiz akşamlardayım, güneşin kızılı gökyüzünün mavisiyle buluştu,
işte o asil renk oluştu...
Yalnızım bu akşam dayanılacak gibi değil, unutmak istiyorum, unutulacak gibi değil...
Şu an bir şarkı çalıyor bitanem, hemen sen geldin aklıma, zaten hiç çıkmıyorsun'ki...
İlk önce kalbimde başlayan o sızı, taa elllerime, parmaklarımın ucuna kadar indi,
her tarafımı yaktı çıktı ve gitti...
Ardında dayanılmaz acılar bıraktı, tırnaklarımın ucuna kadar sızladı bedenim...

Ben seni ne'de çok sevmişim, sevdikçe kendimi sana vermişim...
Öyle bir sevmişim'ki meleğim, hayatımı tümünden etkiledi terk edişin...

Dün akşam yine sensiz böyleydim, ıssız sokaklarda nöbetteydim...
Hava soğuktu, buz gibi yakıyordu içimi, bir sabahçı kahvesi gördüm daldım içeri...
Birden loş karanlıktan boğuk bir kadın sesi, anladım'ki aşıkların gül bahçesi...
Sersefil bir ortam, insanlar bitkin perişan, kimi aşktan usanmış, kimi kıskanmış...

Duvarlardan nefret ediyorum, yine başımı alıp gidiyorum, şehir dışında ilerliyorum...
Yollar seni bana getirecekmiş gibi geliyor seviyorum onları, ağaçlık bölge başlıyor,
yaprakları dökülmüş, onlar bile hüzünlü ve nemli, yağmur yağıyor çünki...

Bir gün gelecek kavuşacağız, ama o güne kadar dayanabilecekmiyiz? "sen ömrümün tek gayesi",
tek ışığı yaşam kaynağım, bi anlayabilsen yüreğimde ki sevginin büyüklüğünü...
Düş Gerçeğe Düşerse Kırılırmı? ben benden ayrılalı çok oldu,sensiz kalabilirmi?

Bu gece bir yıldız tut, kavuşmamızı dile, geçmişi unut,ve beni bekle,
Martılar bir deniz, rüyalar bir uyku, dağlar bir duman notalar bir şarkı bulur,
Üzülme bebeğim, gerçek sevgililer darılsada kötü günler çabuk unutulur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.