10 Mart 2009 Salı

Ağlayacağım

Sensizim ama ağlamayacağım artık, ağlamayacağım biliyorum,
Bunu'da sen öğrettin bana...
Bakmadın tavrına uslubuna, bakmadın sevgine aşkına,
ve'de illaki bana...
Ağzına geleni söyledin, oysa yokmuydu benim hiç derdim?
ama dinlemedin...
Hep sen dedin ben dinledim, sonun'da dayanamayıp söylendim,
çünki örselendim...
İşte başardık, herşeyin elde etmişliği battı belki, belki'de hep-
karanlık sular'da yüzmüştük...
Birbirimizi çok sevsek''te ara sıra üzmüştük...
Bu sefer'ki biraz uzun olacağa benzer, kimbilir belkide biter...
Bende pişmanlık senfonileri çalmaya başladı bile,
her gece dinliyor biraz'da ağlıyorum...
İçilecek bir tarafı yokki içsem, derdimi hafifletsem...
Oysaki çok hayal etmiştim seni, bir gün çıkıp'ta gelmeni,
karşıma dikilmeni, işte ben buyum demeni, kısık gözler'le beni süzmeni,
sarılıp öpmeni, hadi evimize gidelim demeni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.