9 Mart 2009 Pazartesi

Kıskandım















Kıskandım

Dün gece beni yine test ettin...
Bir acı batırdın yüreğime...
Eski sevgilinden bahsettin...
Hangi hissiz sevmişti seni?


Düşürdün bir alev içime...
Cehennemi aradım o an...
Duman duman oldu heryer...
Gözüm görmez kulağım duymaz olmuştum...

Nasıl bir sevgi aramıştın?
Hangi dertlere bağlanmıştın?
Hangi ölüm şarkısını ağzına almıştın?
Hangi öfkeye kapılıpta bunu yapmıştın?

Durduk yerde beni kıskandırdın...
Tüm hayallerimi elimden aldın...
Dinlemek istemiyorum seni artık...
Sen bana hep kahırsın, ızdırapsın...

Ola ki Anlattıklarını ciddi sandım..
Son soluğu boğaz körüsünde aldım...
Hiç düşünmeden aşağı atladım...
Bak yine sen yalnız kaldın...


mitch/04 Şubat 2009 Çarşamba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.