26 Kasım 2009 Perşembe

Bune şimdi durup dururken

Kahretse bedenim ağlamaya susar yüreğim...İki damla belirir göz bebeklerimde, biri sen diğeri ben. Akıyoruz sessiz çığlıklarla

mazinin derinlikerine...

Seni düşünsem desem yalan olur... Aklımı sen almıştın unuttunmu?

Yine kahır saatindeyim yaklaşma bana, ne yana baksam sen, yasaksın bana.

Bir sancısın beynimde, dilemek neye yarar kendin gelsene.

Onca yürek arasından seni seçtim, değerini bilsene.

Bir gün bir yerlerde bir tohum ekmiştim toprağa, can suyunu verdim peşinden yağmur yağdı etrafa. Bekledim filizlenmeni, bir ara

uyumuşum...
Uyanığımda baktım boyumu da geçmiştin, düşündüm sevginle nasıl başedecektim, olmadı birtanem olmadı, içimdeki sen başını aldı

yürüdü, odalarımın her tarafını bir sarmaşık gibi sardı...

Senden kurtulmayı hiç düşünmedim, sevdim sevdim, hep yeniden sevdim,
benim yerimde sen olsan severmiydin?

Keşke sensiz olmuyor yapamıyorum demeseydim sana, kendimi bu kadar açmasaydım, sana zaafımı göstermeseydim zayıflığımı

ima etmeseydim keşke...

Neden imkansızlığını taslıyorsun her seferinde? İntikam almanın sırasımı şimdi?

Yine tam göğsümün ortası acıyacak...İçimin beni alamayacağını anlayıp, kendimi sokaklara atacağım...yine boğazın serin sularına

dalacak seni arayacağım...Yanıma yaşlı bir amca yaklaşacak derdimi soracak, bende seni ona şikayet edeceğim...Yanıma oturup

uzun uzun anlatacak. Bense seni hayal edeceğim, oysa dinlemediğimi anlayacak, kalkacak ve şu son cümleleride sokup gidecek, -´

Yaşamak güzel.´ ´Boşver her şey unutulur.´Zamanla hiçbirini duymayacaksın...

Yine de gözyaşlarım akacak, senden nefret edemem, Yanında ölmek gibi bir fantazim var çünkü. Fakat kıyamet kopmasını çok

isterdim...

Kalabalıklara dalarım, geçmişi hiç düşünmem...
Şu an Sarıyerdeyim, karşımda bir meyhane, bana biri içki ısmarlasa keşke.
Ismarlama bahane, anlatacaklarım var belkide...

Birkaç saat kafamı bulandırırım belki, ama sanmıyorum, her saniye gözümün önüne atlarsın sen...

Hayatımın geri kalanını seni düşünmekle geçireceğim... Sesini hiç duymadım ki, yüzünü ne zaman göreceğim?
Bebeğim.Bebeğim.Bebeğim...

mitch./30 Haziran 2009 Salı