26 Kasım 2009 Perşembe

Öylesine bir anı

Ne zaman uzun bir yolculuk yapsam
Aynı huzursuzluğu duyarım
Senden uzaklaşıyorum sanırım
İçim içime akar,
Ta ki, ya yaklaşıyorsam düşüncesi hakim olana kadar
O zaman koltuğuma kuş tüyleri dolar
Bir de geriye yatırdımmı onu
Uykuyla kavgam başlar
Limon kolonyasına saldırırım hemen
Sağ tarafımda deniz uzanır
Hazin bir şarkı dolanır içerde
Zaten yalnızız sen ve ben
Şakaklarıma kadar çekmişim limonu
Gözlerimden yaşlar akar
Ağlamaktan değil
Keskinliğinden
İşte gece geldi
Kucaklıyorum onu
Gözlükleri takmanın zamanı
Karşı farlar güçlerini deniyor
İlerde bir tesis göründü
Gözlerim yakıt ibresinde
Oda ne çeyrek depo
Hemen doldurmam gerekli
Yavaşlıyorum yol boyu
Çekirge sesleri yanık ot kokuları
Serin bir hava var
Yakında dağ olmalı
Yakıt tamam yola devam
Uzun bir sessizlik sonu
Sakin bir köy yolu
Araba sanki tipiye tutulmuş gibi titriyor
Uyuklamaya bile fırsat vermiyor
Sonunda köyün ışıkları göründü
Tam kapıya çektim arabayı
Öylede uykum var ki
Anahtarları cebime attım
Elime bir kağıt parçası takıldı
Hemen çıkartıp baktım
Yüz seksen tl radar cezası

mitch./27 Haziran 2009 Cumartesi