26 Kasım 2009 Perşembe

Canım sıkılıyor canım

bu gün ben çok efkarlandım
dört duvar arasında sıkıştım kaldım
bir taxi tut diyor aklım
atla arabaya git
kabataşta atla taksiden
sonra karşıya geç
set üstünde setten atla
yokuşu çık
Tasim meydanında bir büfe ara
yok olmaz, en iyisi Tarlabaşı
hayır daha'da iyisi çiçek pasajı
evet nasılda unutur insan en iyi arkadaşı
sonra orada ruşen abimin yeri var
her zamanki gittiğim yer
şarapları'da bana tattırır
zaten çoğunlukla şarap içerim
ama bu gün diyor ki aklım
gir o kahverengi vernikli kapıdan içeri
kızgın bir bakış fırlat klark gebıl gibi
ruşen abim şaşırsın
sonrada otur vernikli kalın kalaslardan yapılmış-
masaya adam gibi
bir yetmişlik ısmarla garsona
dumur et ruşen abiyi
yaptır bir karides salata bırak haydariyi
Közlenmiş patlıcan salatası daha iyi gider belki
rokayı'da unutma illaki
karides soslu olsaydı daha mı iyi olurdu sanki
midye pilaki'de yesem mi acaba
Kalamarı'da çok severim bilmem ki
bi kalamar, bi çupra söylemeli
rakıyı'da üstüne dikip gitmeli..
Şimdi..
Bunları yapmakmı güzel
yoksa yapamayıp hayal kurmakmı?
off çok canım sıkılııyor çok...

Mitch./05 Haziran 2009 Cuma