26 Kasım 2009 Perşembe

Sana borcum kalmasın

Bir tanem, Akşam biraz eğlenceyi fazla kaçırmıştık, o yüzden gelir gelmez

sızmışım, çok özür dilerim senden...

Seni çok sevdiğimi bilmelisin. Aşkım seni çok seviyom çok.

Umarım bu akşam görüşürüz. Yaz geldi güneşli havalar ve romantik

akşamlar arkadaşlarla da olsa yokluğunun bana verdiği hüzünleri atmamın

bir fırsatı gibi geliyor, ve bende değerlendirmeye çalışıyorum...

Canımsın birtanem, fakat aklımdan çıkmıyorsun, bu akşamda aynı şeyleri

yaşadım, herkes mutluluk çığlıkları atarken bende sessizliğin arasından

senin saf ve masumluğunu seyrettim...

Beynimin bana gösterdiği buydu, ne demek istediğimi anlamışsındır.

Şunu söylemek istiyorum: Biran seni sensiz yaşama acısından

sıyrılabileceğimi umuyordum, ve kalabalığa karışmaya sözvermiştim,

kadehler tokuşmuş, yüksek oktavlı kahkahalar atılmış, peşinden sahte yüz

mimikleriyle tamamlanan ritüel sonucu kadehler dudaklara değer değmez

gerçeğin iç alemine dönen herkezde bir sesizlik anı başladığı zaman... Sen

geldin aklıma...

Beynimdeki tüm varlığınla muhteşem görüntün bir melek edasındaydı, ve

bana elini uzatmış bir tenhaya çekmek istercesine manalı
bakışların kalbime dudaklarının sıcaklığını akıtıyordu... Ve ben mest olmuş

kadehimi başıma dikmiştim bile...

İlk kadehin ani sarhoşluğu, daha sonralarda verdiği neşenin tümünde sen

vardın... İçime ilmek ilmek örmüştüm seni...Çok hislenmiştim... O nerdedir

şimdi demiştim..

Düşüncelerim peşinden ard arda gelecek kadehlerime... Yasaldır içki insanı

öldürmez raporu veriyordu... Dip not olarak ta.. Aşk için herşey mübahtır

diyordu...
Al, ortağı bulunduğumuz aşkın dün geceki hasılatı bu... Sana kuruşu

kuruşuna teslim ettim...Hakkıma düşeni topla... Sonra bir ara hesabıma

yatırırsın... İhtiyacım olduğunda ben gider çekerim...

mitch./06 Haziran 2009 Cumartesi