26 Kasım 2009 Perşembe

Dökülen yürek parçaları

Bu sana son sitemim, vakit tamam anlaşıldı,
ayrılık kokusu alıyoum...
Haykırsam ne yazar! üzüntüm öfkemi yeniyor,
en fazla, kırıp döküyorum...Hatıraları... Beynimde...

Hatırlamamak adına, bir daha hesaplaşmayalım, bugün olsun kırmayalım birbirimizi.
Hoşçakal...

Dökülen yürek parçalarını ben toplarım arkandan, sen vakit harcama hüzün trenini kaçırmadan sıvış. Yolcu yolunda gerek...

Zaman durdu, susarsak daha iyi, elveda acı olur,ayrılık ölüme eş.

Bu şehride al... Git... Zaten işime yaramaz artık, deli sevdandım ben senin... Öyle hatırla olurmu? acy sevda sundum sana... Hep kıskandım. Bazen yüreğini firar etti sandım... Ağladım...

O'benim önceliliğim'di... Şimdide sonum. Gitme... Yoksa duracak yüreğim.
Birdaha, ne yazı, nede kışı beklerim. İşim yoksa dünyada... Ben çeker giderim.
Görevim sadece seni sevmekti benim...

mitch./21 Mayıs 2009 Perşembe